GARANTIE & RETOURNEREN


Op bijna alle horloges op onze website heb je minimaal 2 jaar merkgarantie (bij uitzonderingen staat dat duidelijk vermeld). Mocht je horloge er binnen de garantie termijn mee ophouden, kun je aanspraak maken op de garantie.

Let op! Onder de garantie valt niet:

  • een lege batterij: de meest voorkomende reden dat een horloge het niet meer doet, is dat de batterij op is. Wij verkopen outlet horloges met veel korting en dat zijn meestal niet de meest recente collecties. Wij versturen alle horloge lopend, maar als de batterij eerder dan verwacht leeg gaat, moet je deze op eigen kosten laten vervangen.
  • de horlogeband
  • eigen schuld / schade van buitenaf: bijvoorbeeld als het horloge kapot is gevallen, dieper onder water is geweest dan mag etc etc.

Doorgaans kun je stellen dat garantie op een horloge betrekking heeft op de werking van het uurwerk dat in het horloge zit (exclusief de batterij).

We wijzen je ook graag op de mogelijkheid uw bestelling te retourneren en te ruilen:

Bij de aankoop van onze producten heb je de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden, van januari tot en met oktober gedurende veertien dagen en in november en december gedurende dertig dagen vanaf de dag van ontvangst van het product. Je kunt je bestelling in die periode ruilen voor een ander product of retourneren en je bestelling terug laten betalen. Bij het retourneren van een horloge vanwege een defect, verzoeken wij je eerst (liefst telefonisch) contact met ons op te nemen.

Maak bij ruilen of retourneren altijd gebruik van ons retourformulier, dat je hier kunt downloaden.

Tijdens de termijn van 14 dagen van januari tot en met oktober en 30 dagen in november en december moet je, om recht op je herroepingrecht te houden, zorgvuldig omgaan met het product en de eventuele verpakking. Je mag het product gedurende deze periode slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wilt houden. Indien je van je herroepingsrecht gebruik maakt, moet je het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele verpakking en staat, aan ons retourneren. Onze volledige verplichting naar je toe in geval van retournering kun je ook nalezen in onze algemene voorwaarden, artikel 9.

Bij het retourneren van een volledige bestelling, betalen wij je het volledige aankoopbedrag terug, inclusief eventuele door jou betaalde (standaard) verzendkosten voor je bestelling, binnen 14 dagen nadat we bericht hebben gekregen dat je dit product wilt retourneren. We brengen je geen kosten in rekening voor het retourneren, maar je kosten voor het terugsturen vergoeden wij niet. Ongefrankeerde post wordt door ons niet in ontvangst genomen. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending en bij verdwijning van een retour in de post kunnen wij ook niet verantwoordelijk worden gesteld. Wij adviseren je daarom retouren altijd zo zorgvuldig mogelijk (aangetekend) te versturen.

Als je een klacht hebt over HorlogeOutlet.nl, zullen wij deze binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoorden. Een klacht over een product of onze service kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier van de website van de Stichting Webshop Keurmerk: www.keurmerk.info. De klacht wordt dan zowel naar ons als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.

 

© 2016 - 2020 HorlogeOUTLET.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel